Friday, March 11, 2011

Hati yang Terkunci

Bukan salah aku, bukan aku pinta, aku tak nak semua ini terjadi tapi sudah puas aku cuba, sudah puas aku berusaha, hati ini tetap begini..usah la engkau memaksa, usah la engkau memujuk, usah lah engkau berkorban kerna ia tak akan memberi apa-apa makna lagi lagi kepadaku..semuanya telah berakhir, semuanya telah musnah hati ku telah beku sebekunya dan sekerasnya siment konkrit.. maafkan kan aku tetapi hati ini sudah terkunci dan kuncinya entah hilang dimana. bukan salah aku tapi engkau yang membuatkan aku jadi begini jangan lah engkau sesali lagi kerna ia tidak berguna, dulu engkau yang tidak menghargai aku, engkau yang tidak menghiraukan aku..sudah puas aku menangih sudah puas aku meminta tapi apa yang aku dapat darimu hanyalah sakit hati dan kekecewaan. Pergilah engkau.pergi lah dari cerita hidupku kerna watak engkau tidak lagi diperlukan didalam cerita hidupku ini. Aku telah memaafkan kamu tetapi hati ini tidak bisa lagi menerima dirimu kembali, cukuplah dengan apa yang berlaku. Aku sangat-san gat merelakan engkau pergi..

No comments: