Wednesday, March 23, 2011

Kisah dulu...

Aku tak nak merindu,
Tapi aku merindui,
Aku ingin melupakan,
Tapi aku tidak melupai,
Aku tak nak mengingati,
Tapi aku meningati,
Aku ingin melupakan,
Tapi aku tidak lupakan,
 Bukan aku pinta untuk merinduimu, bukan aku pinta untuk mengingatimu..andainya aku boleh memilih insan mana yang ingin aku rindui pasti aku tidak akan memilih dirimu untuk dirindui..Aku akui sampai sekarang aku masih tidak dapat melupai dirimu, mungkin aku tidak dapat melupaimu sampai bila-bila kecuali aku ditakdirkan hilang ingatan..walaupun engkau hadir hanya seketika untuk mewarnai hidupku tapi engkau tetap insan istimewa yang pernah aku sayangi dan cintai di waktu dulu..kita tidak mungkin akan bersama lagi walaupun perasaan cinta dan sayang yang pernah hadir di antara kita masih bersisa di hati ini.Aku akui kadang-kadang perasaan ini meronta-ronta merinduimu tapi antara kita tiada apa-apa lagi yang perlu di ingati. Aku tahu engkau telah menemui penggantiku yang sempurna dan aku juga telah mempunyai insan yang menyayangiku lebih daripada engkau menyayangiku dulu. Apa yang aku harapkan moga kebahagian menjadi milik kita walaupun kita tidak bersama,walaupun cinta kita tidak bersatu,walaupun cinta kita terputus di pertengahan dan tinggal sejarah..kerana aku ingin engkau tahu cinta tidak semestinya bersatu, cinta tak mestinya diungkapkan ia akan hadir tampa kita paksa dan ia juga akan pergi tampa kita menduga..cinta kita hanya kenanggan..  

No comments: