Friday, April 22, 2011

kisahku...

Sudah sekian lama aku tak up date blog aku...hidup ni kadang-kadang sibuk sampai tak ada masa untuk diri sendiri terlalu banyak perkara yang kena selesaikan..sekarang ni minggu peperiksaan macam-macam ragam kawan-kawan aku..semua asyik stady je..asal buka mata baca buku, tido pun dengan buku. tapi walaupun sibuk stady sempat lagi doawnload lagu tak tahu la virus apa dah terkena dekat umah ni tetapi budak-budak ni asyik nyanyi lagu mat silehs je hari2...laptop pun penuh dah gan lagu mat silehs..mungkin nak menyahut cabaran pensyarah kami kot tuk improve BI..caye lah korang...nanti tengok la cair la BI kat mulut nanti..hehehehhe..semester ni stdy tertekan cikit subject semua mencabar jiwa dan raga ooo...pahtu jadual peperikasaan padat gila ooo..bayangkan 19/4 international law of the sea, 20/4 pengurusan Liner..pening oo kepala nak-nak stady law..pahtu 24/4 logistics, 25/4 law of transportation,26/4 pulak safety marine..sesak oo nafas..macam mane la nak skore ni weh...adui....tak pe la aku harap sangat sangat dan sangat lepas aku stady ni aku dapat kerja elok-elok dan semua pergorbanan aku ni berbaloi..bukan pergorbanan aku je tapi pengorbanan semua orang yang sayang kat aku dan yang tolong aku..nanti apa yang mereka buat akan mereka dapat balasan baik dari Allah dan aku..Tunggu la korang semua nanti aku dapat kerja elok-elok aku akan balas budi baik korang semua tau..aku tak akan lupa..sebab..sebab korang la aku akan menjadi orang yang berjaya nanti..harap-harap ALLah permudahkan..amin...
       

No comments: