Friday, June 10, 2011

EntaH...

Kerja..setiap hari kita kerja same la dengan aku..boleh dikatakan taip-tiap hari aku kerja..PENAT??entah la kadang-kadang aku rase penat tapi yang hairannya kenape berat badan aku semakin niak erk!padahal aku kerja dari pukul 7.00pg sampai 3 ptang..lepas tu aku n yati terkejar2 balik sebab kejar masa nanti pukul 4.30 kena sambung kerja lagi sampai pukul 11.00mlm..kadang2 aku aku gan yati tak habis2 membebel atas motor kalau time aku gan dia nak cepat tibe2 traffic light asyik merah je..lepas membebel kami pun gelak same2..haahaa..apa la kami ni kan..Gemuk...eee benda yang paling aku takut..tapi mane tak gemuk nya kerja dekat foodcourt pahtu tempat kerja pagi asyik buat makan2 je dah la kerja xsampai 3jam waktu pagi mase yang terlapang tu aku menyembang n termenung dekat tingkat 16 sebab aku suka tengok pemandangan dari atas kalau pkul 10.00pg sampai pkul 11pg plak adalah mase wajib tuk aku gan yati charge beteri yang dah kong iaitu tido..haahaa maklumla nanti mlm nak kerja  lgpun shari kami sempat tido 5jam je...tu la kena cari jgak mase tuk top4 balik time tido kami..hee3..kadang-kadang aku gan yati asyik terfikir tuk berhenti kerja pagi tapi bila terfikir pasal duit mesti niat tu terpendam macam tu je..yang pelik nya mulut cakap nak berhenti tapi tiap2 pagi mesti kami bangun jugak pergi kerja..heheee...kami sekarang ni cuma ada hari jumaat pagi je tuk berehat..harap2 aku gan dia dapat tempuhi hingga ke penghujungnya nanti..

No comments: