Wednesday, February 2, 2011

Ada-ada je...

Adui...Geram tul duk umah ni...line internet so,so low nak buat kerja pun susah..Malas tul..nak tengok Facebook pun kalau chat macam chipmore dah kejap on, kejap off. Kalau beragan nak buka banyak page tu simpan je la agan-agan tu...tapi nasib baik settle jugak assigment..
Cuti ni aku tak ader buat apa-apa pun..tapi tak ader la bosan coz kepala otak aku ni asyik fikir tuk siapkan assengment and aku sibuk dengan assigment tu je jd tak terasa sangat la masa yang berlalu..lagipun my mom ada jd tak ada la sunyi,kalau tak kalau aku cuti musim sekolah macam ni tentu pagi-pagi aku yang kena tinggal seorang diri dalam rumah ni..
Esok umah ni mesti riuh rendah gan suara budak -budak tu coz diaorang dah cuti, tapi tak lama 3hari je lepas ni umah ni sunyi balik dan my mom bosan la coz dia sorang-sorang bila adik uji pergi sekolah..tapi nak buat macam mana kan..

No comments: