Tuesday, February 8, 2011

HENTIKAN!!!hentikan..hentikan!!!!!!!!!

Ya Allah tolong lah hentikan semua ni...tolong la Akhiri semua ni...TOLONG!!!!!aku lemah ya Allah..Adakah ini fitnah atau kenyataan...kalau kenyataan Kau tunjukkan lah kebenarannya ya Allah..


Kalau lah ini fitnah dan aku termakan hasutannya aku pasti dia akan ketawa dan merasa puah dengan kelemahan aku ni..Tolonglah ya Allah jika ini adalah Dusta Kau keraskan lah hatiku ya Allah..Kau kuatkan lah semangat ku Kau kuatkanlah langkahku ya Allah...


TAPI kalau ini adalah kebenaran Kau tunjukkan lah aku jalan ya Allah..jalan yang terbaik untuk hamba mu yang lemah ni...aku tahu setiap kepahitan yang kau berikan padaku ada kemanisan dikemudian hari tapi kadang-kadang aku rapuh di jalanmu Ya Allah..


Dalam hidup ni terlalu banyak ujian yang kau berikan padaku Ya Allah apa yang aku mahu adalah kekuatan dari Mu untuk aku tempuhi semua ni..tolonglah berikan Aku kekuatan..AMIn..


No comments: