Wednesday, February 9, 2011

MeNanGis..

 Haruskah Aku MenanGis..
HarusKah aku bersedih..
HaruSkAh Air Mata ini mengalir jatuh Ke pIpi..

Aku tahu,
Hanya air mata yang boleh merawat Sakit Hati..
Hanya Air Mata yang Boleh Mengubat Sakit Perasaan..
Hanya air Mata Yang Akan Membuatkan Aku  tenang...                                            
Dan Hanya air mata yang boleh meringgan beban yang 
 Aku pikul..
 Aku Harus Menangis..
 Aku Harus Bersedih..
 
aku Harus Mengalirkan Air mata ini..
Tapi Sampai Bila..
Sampai ia Kering...

                                                              
 TIDAK...
 Kerana ia sungguh Berharga..
 Ia senjata untuk Melembutkan
 Hati Yang kerAs...
 DaN...                                                       
 Pengubat Hati Yang gelisah..
                                                              
  JADI..
 Aku Harus gunakan ia sebaik yang Mungkin..
 Terima kasih Allah ...
 Kerna Kurniakan Aku ...
AIR MATA.......
                                

                





No comments: